22. 11. 09

TREĆI MEĐUNARODNI KNJIŽEVNI SUSRETI U SARAJEVU

Nijaz SALKIĆ

Uvijek postoji ono »prvi put«. Definitivno mogu kazati da volim pisanje i pisanu riječ. Posebno me zanima moja Bosna, njeni ljudi, kultura naša, prohujali vijekovi i prošlost, sadašnjost koja teče i budućnost koja sva narogušena prijeti ovoj napaćenoj zemlji. Pošto sam dugi niz godina bio »ašik« pisane i zapisane riječi, a prilično lijen da nagomilano i nataloženo duševno i duhovno blago zapisujem, u zadnjih 10 godina porodila mi se ideja da se i ja počnem baviti promišljenim i istančanim pisanjem.
U pet godina nastadoše dvije knjige. Kako godine odmiču u meni se akumulira neka pritajena energija koja me natjera da istražujem, da zapažam, da razmišljam, prisjećam se, zijaretim okolicu, zalazim u još neistražene sredine i otkrivajući to nedokučeno blago zapisujem svojim perom. Pošto sam se »ufatio u kolo«, moram igrati po taktu, pa sam počeo obilaziti mjesta gdje se okupljaju zaljubljenici pisane riječi.

U Sarajevu
U elektronskim medijima naiđoh na Javni poziv za  „Treće novosarajevske književne susrete«. Aplicirao sam sa nekoliko svojih radova i poslao ih u Sarajevo. Nedugo je stiglo obavještenje da me je stručni žiri uvrstio među 137 autora iz 14 država i da sam pozvan na III. književne susrete u Sarajevu.
Normalno, bila mi je čast uzeti učešće među književnom elitom iz Bosne i cijelog Balkanskog okruženja, sjediti sa bosanskim piscima iz dijaspore i autorima iz 14 država Evrope.
Na ovom susretu sam upoznao dosta ljudi koji gledaju na ovaj i onaj svijet neki kroz jedne, drugi na dvoje, a ima ih da sejre i čak kroz troje naočale. Meni je ovo bio prvi susret, a mnogi se ovdje viđaju već treću godinu.

Zahvala
Ovom prilikom bi se iskreno zahvalio organizatorima  ovog međunarodnog književnog susreta, Udruženju za kulturu Novo Sarajevo, organizacionom odboru manifestacije, a posebno gospodinu Ibrahimu Osmanbašiću.
Ova manifestacija je nastala, živi i teče u  općoj kulturnoj „suši“  na našim prostorima. Ona je pravo osvježenje i nada da će biti pisane riječi i u vremenu krize morala, poremećenih vrijednosti, nestanka autoriteta, siledžijstva i raznih prijetnji koje idu i do ugrožavanja opstoja države nam Bosne i Hercegovine.Zato, ako bude živa ova književna manifestacija i iduće godine, dolazim ponovo u zijaret Sarajevu   i na četvrte novosarajevske književne susrete, inšaAllah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar