31. 12. 11

BOŠNJAČKA KNJIŽEVNOST



 Priredio: Nijaz SALKIĆ


 

SMRT DŽENETIĆA DIŠE


Vezak vezla Dženetića Diša
U Bistriku, na bijelu ćošku,
Vezući je iglu izgubila,
mrtvački je sanak prevario,
na san joj je Azrail došao,
i ovako njojzi besjedio:

,,Sei sejza, ne sakupljaj ćeiza!
Ja sam tebi ćeiz sakupio:
Pet aršina bijela ćefina,
metar zemlje i zelene  trave.''

Kad to čula Dženetića Diša,
od sebe đerđef oćušnula,
Kol'ko ga je lahko oćušnula,
sve četiri noge polomila.

Ona ode u tanahnu kulu
i odvrće sadefli sanduke
i povadi ruho djevojačko,
sam' ostavi vezenu mahramu,
pa iznese na mermer avliju,
pa zapali ruho djevojačko.

Nek se svila ispod neba vija,
Nek se zlato u topove zbija.
Pa se vrati svojoj miloj majci,
_­_ ,,Halali mi, moja mila majko!''

Zabilježio Muhamed Hadžijahić u časopisu ,, Novi Behar'' 1931. godine

Ni komentarjev:

Objavite komentar