27. 6. 09

PAKOVANJE


Nijaz SALKIĆ

Svaki proizvod je je nečije djelo, mukotrpan rad, trud i način iskazivanja svoga ja, svoje pameti, znanja i inteligencije. Od završetka i finaliziranja proizvoda do njegove prodaje i korištenja je često dug put. Jedna od važnih karika u proizvodno-prodajnom lancu je i marketing. Marketing je ustvari dobra reklama, to je onaj momenat kada se nešto što bi trebalo biti dobro i kvalitetno još amanijarabi nafali, izloži na vidnom mjestu i upakuje u šarene ladže i krpice, te zamota u sjajni celofan. Proizvodi mogu biti u materiajlnoj i intelektualnoj formi, masi i obimu.

Helem nejse, danas se svašta proizvodi, mnogo reklamira, napadalno nudi, i prodaje naveliko. Reklama je postala i previše agresivna, tako da čovjeka često od tog cijelog cirkusa i blještavila i glava zaboli. Znamo dobro, da sve što se puno hvali često puta i nije kvalitetno. Dragi moji, sigurno ste zajedno sa mnom skontali da je ovo vakat velike fale, samoreklamiranja, uzdignutih noseva, lažnog ponosa i života po sistemu, »ja i samo ja«. Ima nas bome svakakvih.

Jedni mnogo rade, i dobro rade, ali im je osobni ili lični marketing i samopromocija, slabija karika (halka), pa se za njihov angažman i najčešće ne zna i malo govori. Oni koji bi trebali vrednovati nečiji trud i žrtvovanje, to namjerno ne vide osim Uzvišenog Allaha i vjernika. Na drugoj strani ima radnika, službenika, odgovornih lica, koji zbilja svoj posao slabo rade i svoje greške i mahane pod tepih meću, ali imaju dobru promociju, samoreklamu i daju puno para na merketing. O takvim se puno priča i hvali njiho (ne)rad.


Šta ono ove rede hotijah kazati? Ma nema veze, živi zdravi, berićetli i pošteni mi bili!


Upamet!


Ni komentarjev:

Objavite komentar