6. 5. 12

MUNEBBIHAT - IBNI HADŽER EL - ASKALANI (81)


Priredio: Nijaz SALKIĆ
 BabuR-RUBAIJJI
Poglavlje sa izrekama od po četiri savjeta 
Ve anin-nebijji alejhis-selamu ennehu kale alametuš-šekaveti erbe'atun nisjanuz-zunubil madijeti ve hije indellahi te'ala mahfuzatun ve zikrul hasenatil madijeti ve la jedri ekubilet em ruddet ve nezaruhu ila men fevkahu fid-dun'ja ve nezaruhu ila men dunehu fid-dini jekulul-lahu te'ala eredtuhu ve lem juridni fe terektuhu ve alametus-sea'deti erbe'atun zikruz-zunubil madijeti ve nisjanul hasenatil madijeti ve nezaruhu ila men fevkahu fid-dini ve nezaruhu ila men dunehu fid-dun'ja.

16. Prenosi se da je Allahov vjerovjesnik, s.a.v.s. rekao: ,,Četiri su znaka nesreće:

  •   zaboraviti na prošle grijehe, a oni su kod Allaha dž.š. zapisani,
  •   spominjati prošla dobročinstva, a ne zna se da li su ona kod Allaha dž.š. primljena ili odbijena,
  •    ugledati se na onoga koji je imućniji u dunjalučkim dobrima, da bi imao više od njega,
  •   ugledati se u vjerskim poslovima na onoga ko je u vjeri slabiji.
Allah dž.š. kaže: ,,Ja mu hoću dobro, a on se okreće od Mene, pa sam ga ostavio.'
Četiri su znaka sreće:
  •    spominjanje prošlih grijeha,
  •    zaboravljanje prošlih dobročinstva,
  •    nastojanje da se pretekne onaj koji je u vjerskim poslovima bolji,
  •    a u ovosvjetskim niži.''
   Sa arapskog preveo: Hafiz Šemsudin Kavazović

Ni komentarjev:

Objavite komentar