26. 6. 17

ČESTITKE NAŠE



Ovu zadnju godinu dana za naše blagdane nisam uspio poslati čestitke svojim prijateljima i poznanicima. Nisam to uradio putem sms-a, bome ni putem face-a. Kada mi se to prvi put dogodilo osjećao sam se nelagodno u smislu, kako će me ko od prijatelja razumjeti i shavatiti. 
Evo i ovog Bajrama nisam uputio čestitke. Dobio sam nekoliko poruka i telefonskih poziva i čestitki od onih kojima vjerovatno nešto značim. Meni je jako drago što me se iko sjetio, bez da sam ja prvi kome uputio čestitku. Hvala im svima od srca! 
    
    Ibreta iz upućivanja pozdrava sam izvukao nekoliko:

    1.    Previše smo zauzeti i nemamo vremena za druge.
    2.  Lajkamo i uzvraćamo čestitke samo onda ako ih dobijemo   prvi.
    3.  Da smo često sebični i narcisoidni.
    4.  Da vrlo malo imamo pravih prijatelja.
   5.  Da se više trebamo truditi i ljudima nuditi iskreni i istinski pristup i poštovanje. 
 Svim svojim poznanicima i prijateljima s malim zakašnjenjem želim da im ovi blagi dani našeg blagdana Bajrama, budu doista blagi i hairli!
   
 Bajram Šerif Mubarek Olsun!



Ni komentarjev:

Objavite komentar