Nijaz SALKIĆ
Još jedan Bajram dočekaše uspravno još uvijek živi i postojani muslimani. Sanjivo je (o)svanuo i probudio inače napola od ramazana budne saime, teravlije, saburlije i nafile insane. Sijale su inače sjajne naše džamije i mesdžidi. Tuga se nadvila na prostore džamijske, jer će većina njih samovati do slijedeće godine.
Helem, mens'čini da je svake godine Bajram sve jači brend muslimanskog čovjeka. Svi mu se raduju s pravom i (ne)opravdano. Za Bajram su vezani derneci, provodi, biznis, marketing i trgovina. Nejma u tome ništa loše samo da duhovnosti u nas ima, da je iskrenosti u nas, i da ramazanski zanost potraje.
Uglavnom podijeliše se Bajramluci ako je neko imao šta dati i od koga darove primiti. Vrijeme je za nastavak mirisanja kroz duhovne vježbe u mjesecu ševvalu i teoretsko pripremanje onih koji još nisu sve islamske šarte ispunili.
Upamet!
Ni komentarjev:
Objavite komentar