23. 4. 12

DOK GLEDAMO TURSKE SERIJE


Nijaz SALKIĆ




Bošnjak misli (možda s pravom) da su turske serije bolje od onijeh drugijeh safunica. Naš svijet vjeruje da je tursko jednako i naše. Bošnjaci su obradovani poplavom turskih serija jer u njima ima islamijeta, ahbabluka, terbijeta, ibreta, džometluka, edebluka, poučluka i tarihluka.
 
Bošnjaci a dahabetile Bošnjanke su zbog svega pobrojanog i prešućenog nahrlili pred TV ekrane čekajući, 'čudo da se desi'.
Uspjeli smo uvidjeti ogromne razlike između turskih i onijeh drugih serija.
 
- U onim što nijesu turske serije, žene su slabo i nikako obučene a u turskim su brate has i po propisu pokrivene.

- U onim serijalima muški i ženske piju alkohol, a u turskim serijama toga nema.
 
- U onijem serijama svi u kuće ulaze u obući a u ovim našim 'turskim', svi se izuvaju.

- U onim serijama brate previše vesternizacije a u turskim samo ono naše lijepo tursko, klanja se, posti, ne pije se alkohol, ne psuje, ne ubija, ne krade, ne vrši preljuba, svi se selame makar i sa meraba, i da ne nabrajam, sve je u tim serijalima kako valja, sve po tabijatu i kako treba.

- U onijem prvim, se samo puca, ubija i plače, a u turskim jok, od prve do zadnje minute samo veselje, mir i Çok güzel. Neki dan mi tako, usput, prič'o jedan da je 'proklanjo' od gledanja turskih serija, naročito onih između akšama i jacije.

Dragi moji, možda ne uspjeh pobrojati sve prednosti i ljepote turskih serija. Ako sam šta preskočio, molim vas da mi halalite. A ja vama halalim.  Helal olsun!

Upamet!

Ni komentarjev:

Objavite komentar